A fost înființat un call-center cu 272 de linii telefonice pentru anchetele epidemiologice ale DSP București

Specialiștii Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS) au instalat 272 de linii telefonice pentru operaționalizarea unui call-center pentru DSP, la Arena Națională.

Call-center pentru DSP București a fost realizat cu sprijinul STS, al Primăriei Generale, al studenților mediciniști de la Universitatea de Medicina si Farmacie “Carol Davila” și al Institutului Medico-Militar, precum și voluntari din societatea civilă, și este destinat realizării anchetelor epidemiologice.

Prin intermediul call-centerului, Instituția Prefectului Municipiului București, în colaborare cu Primăria Generală și Direcția de Sănătate Publică București, vine în sprijinul cetățenilor, într-un moment dificil, în care oamenii au nevoie de informații privind pandemia de coronavirus, se arată într-un anunț al Organizației Mondiale a Sănătății – România.

Astfel, call-centerul cu numărul 021/9462 funcționează în cadrul DSP, de luni până duminică, în intervalul orar 08:00-22:00.

“Acest call-center este un suport important pentru protecția și sănătatea cetățenilor, dar și un ajutor în prevenirea răspândirii pandemiei de coronavirus în Capitală și în zonele limitrofe”, potrivit aceluiași anunț.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.