Campanie pentru donarea de organe, difuzată în mijloacele STB – „Cadoul vieții”

Campania națională „Cadoul vieții”, realizată de Agenția Națională de Transplant în parteneriat cu Ministerul Sănătății, a ajuns în mijloacele de transport public din Capitală. Spotul campaniei este acum difuzat pe ecranele din autobuzele, troleibuzele și tramvaiele operate de STB – Societatea de Transport București, contribuind la creșterea vizibilității unui subiect esențial: donarea de organe.

Campania transmite un mesaj profund, destinat nu doar să fie văzut, ci și simțit. În fiecare zi, persoane aflate pe listele de așteptare speră într-un miracol – un organ care să le salveze viața. Dincolo de aceste povești de viață se află familii care, în cele mai dificile momente, aleg să ofere altora o nouă șansă la viață, transformând durerea în speranță.

În România, nivelul de conștientizare privind donarea de organe și țesuturi rămâne scăzut, iar mulți pacienți se sting fără a primi ajutorul necesar. Campania „Cadoul vieții” își propune să schimbe această realitate, printr-un mesaj sincer și uman, adresat întregii societăți.

„Fiecare ecran care difuzează acest mesaj poate salva o viață. Împreună putem aduce speranță acolo unde este cea mai mare nevoie de ea”, transmit reprezentanții Agenției Naționale de Transplant.

Lasă un răspuns

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.