Grupul medical MedLife a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri pro-formă consolidată la nivel de grup, în creștere cu 24,5% față de 2018, până la 989 milioane de lei, echivalentul a aproximativ 208,5 milioane de euro.
Potrivit reprezentanților grupului, evoluția se datorează unei creșteri organice la nivelul fiecărei linii de business, care s-a axat în special pe diversificarea serviciilor și creșterea prezenței la nivel național.
Astfel, cele mai mari creșteri au fost înregistrate la nivel de clinici (41%), respectiv stomatologie (35%), acestea fiind urmate de laboratoare (24%) și spitale (16%).
O contribuție importantă la creșterea cifrei de afaceri au avut-o și business-urile intrate anul trecut în portofoliul grupului, respectiv Centrul Medical Micromedica, Centrul de Excelență Badea Medica, Spitalul Lotus Ploiești, Rózsakert Medical Center și Laboratorul OncoTeam.
„ Așa cum am preconizat, la finele anului 2019 am reușit să depășim pragul de 200 de milioane de euro (…). Am lansat concepte noi, am adus tehnologie inovatoare, ne-am listat la Bursă și am continuat să creștem sănătos și să ne extindem la nivel național și chiar să ducem capitalul românesc dincolo de granițe. Plătim anual taxe, creăm noi locuri de muncă și contribuim la bunăstarea celor peste 8.000 de angajați și colaboratori pe care îi avem la nivel de grup. Am depășit de curând 5 milioane de pacienti unici care ne-au trecut pragul, singurul criteriu pentru care ne-au ales fiind calitatea serviciilor medicale pe care le oferim”, a declarat Mihai Marcu, președinte și CEO MedLife Group.
Recent, MedLife a anunțat că intenționează să dezvolte proiectul MedLife Park. Noua unitate medicală urmează să fie dată în exploatare gradual, în următorii trei – cinci ani, MedLife având deja în lucru un studiu de fezabilitate pentru dezvoltarea proiectului. Adițional, proiectelor de extindere și dezvoltare, MedLife va continua programul de achiziții, având discuții avansate cu mai mulți operatori medicali.