Cinci comisii mixte vor controla în aceste zile centrele rezidenţiale destinate vârstnicilor, adulţilor cu dizabilităţi şi copiilor din Bucureşti

Instituţiile publice cu atribuţii de control în Bucureşti au fost convocate astăzi, la sediul Prefecturii Capitalei, pentru o şedinţă în cadrul căreia a fost stabilită procedura de lucru pentru verificarea celor 207 centre rezidenţiale destinate vârstnicilor, adulţilor cu dizabilităţi şi copiilor funcţionale în prezent.

Cinci comisii mixte de control vor derula, pe tot parcursul acestei săptămâni, verificări la centre rezidenţiale destinate vârstnicilor, adulţilor cu dizabilităţi şi copiilor de pe teritoriul municipiului Bucureşti; în cazul în care, pe parcursul controalelor, se vor constata aspecte de natură penală, instituţia va sesiza Direcţia Generală de Poliţie a Municipiului, în vederea dispunerii cercetărilor de către organele judiciare – potrivit unui comunicat al autorităților locale.

La dezbatere au fost reprezentanţi ai Agenţiei pentru Plăţi şi Inspecţie Socială a Municipiului Bucureşti, Direcţiei de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti, Direcţiei Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor a Municipiului Bucureşti, Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor Regiunea Bucureşti-Ilfov, Inspectoratului Teritorial de Muncă Bucureşti, Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti şi Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Dealul Spirii” Bucureşti-Ilfov.

Lasă un răspuns

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.