Costache, întâlnire cu reprezentanții marilor rețele comerciale: hypermarket-urile vor lua măsuri evitarea aglomerărilor

Ministrul Sănătăţii Victor Costache

Ministrul Sănătăţii (MS), Victor Costache, s-a întâlnit cu reprezentanții Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR), discuțiile vizând informarea referitoare la măsurile de sănătate publică instituite de către Guvern și MS în această perioadă.

Astfel, în perioada următoare, marile rețele comerciale vor lua măsuri pentru a se evita aglomerările din cadrul magazinelor, reamintind consumatorilor că există posibilitatea achiziției online de produse alimentare și nealimentare fie direct de la comercianții care au acest serviciu, fie prin aplicații specializate.

Totodată, angajaților rețelelor comerciale li se recomandă să evite călătoriile în zone în care evoluează COVID-19, iar în cazul oricăror suspiciuni de îmbolnăvire se impune apelarea serviciului 112 pentru direcționarea către centrele medicale de diagnosticare.

“Oficialii AMRCR și-au exprimat deschiderea de a reprezenta un canal de diseminare a materialelor informative ce urmează să fie transmise de către Ministerul Sănătății. Totodată, AMRCR și-a arătat susținerea în vederea aplicării măsurilor de sănătate publică în acord cu noile prevederi legale”, se arată într-un comunicat al Ministerului Sănătății.

Ministerul Sănătății a agreat propunerea ca AMRCR să fie informată periodic referitor la informațiile noi despre răspândirea COVID-19.

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România a fost înființată în anul 2003 și grupează următoarele 19 companii din retailul alimentar și nealimentar din România, respectiv Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi, Selgros.

Misiunea AMRCR este de a menține un parteneriat deschis și constructiv cu instituțiile statului și cu organizațiile profesionale, în acord cu nevoile consumatorilor și principiile pieței libere, pentru dezvoltarea unui climat comercial modern, echitabil și care vine în sprijinul economiei locale.

Lasă un răspuns

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.