STS: Aplicaţia Apel 112, disponibilă în şase limbi, inclusiv ucraineană. Cum funcționează

sursa foto: Serviciul de Telecomunicaţii Speciale/Facebook Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) anunţă că a adăugat noi traduceri în aplicaţia Apel 112, iar în prezent aceasta poate fi folosită atât în limba română, cât şi în limbile engleză, franceză, germană, maghiară şi ucraineană. STS precizează că pentru a beneficia de noile funcţionalităţi este necesară actualizarea aplicaţiei [mai mult]

SABIF a gestionat în 2021 un număr de 898.100 de apeluri primite prin numărul unic de urgență 112

Managerul Serviciului de Ambulanță București-Ilfov (SABIF), dr. Alis Grasu, a declarat cu prilejul împlinirii a 18 ani de la implementarea în România a numărului unic de urgență 112 că în 2021 SABIF a gestionat un număr de 898.100 de apeluri primite prin numărul unic de urgență 112. ”În situațiile de urgență fiecare secundă contează. Atunci [mai mult]

Dr. Alis Grasu: Este important ca cei care sună la numărul unic de urgență 112 să respecte câteva reguli

Dr. Alis Grasu, managerul Serviciului de Ambulanță București-Ilfov (SABIF), a explicat, în contextul Zilei Europene a numărului unic de urgență 112, care sunt regulile pe care orice persoană ar trebui să le respecte atunci când apelează acest serviciu. ”Acest serviciu a funcționat și funcționează în continuare bine, important este ca cei care sună la numărul [mai mult]

STS cere ca numărul de urgență să fie apelat responsabil. 12.000 de apeluri la 112

Un număr de peste 12.000 de apeluri a fost înregistrat la 112, cele mai multe pentru a se obține informații referitoare la COVID-19, se arată într-un comunicat al Serviciului de Telecomunicații Speciale. De exemplu, un apelant fumător, aflat în izolare, a sesizat la numărul de urgență că nu mai are țigări și vrea ca cineva [mai mult]