sursa foto: Serviciul de Telecomunicaţii Speciale/Facebook Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) anunţă că a adăugat noi traduceri în aplicaţia Apel 112, iar în prezent aceasta poate fi folosită atât în limba română, cât şi în limbile engleză, franceză, germană, maghiară şi ucraineană. STS precizează că pentru a beneficia de noile funcţionalităţi este necesară actualizarea aplicaţiei [mai mult]
Etichetă: 112
SABIF a gestionat în 2021 un număr de 898.100 de apeluri primite prin numărul unic de urgență 112
Managerul Serviciului de Ambulanță București-Ilfov (SABIF), dr. Alis Grasu, a declarat cu prilejul împlinirii a 18 ani de la implementarea în România a numărului unic de urgență 112 că în 2021 SABIF a gestionat un număr de 898.100 de apeluri primite prin numărul unic de urgență 112. ”În situațiile de urgență fiecare secundă contează. Atunci [mai mult]
Dr. Alis Grasu: Este important ca cei care sună la numărul unic de urgență 112 să respecte câteva reguli
Dr. Alis Grasu, managerul Serviciului de Ambulanță București-Ilfov (SABIF), a explicat, în contextul Zilei Europene a numărului unic de urgență 112, care sunt regulile pe care orice persoană ar trebui să le respecte atunci când apelează acest serviciu. ”Acest serviciu a funcționat și funcționează în continuare bine, important este ca cei care sună la numărul [mai mult]
Ziua Europeană a numărului unic de urgență 112, 11 februarie
Anual, mai multe state europene marchează în data de 11 februarie Ziua Europeană a numărului unic de urgență 112. Ziua Europeană 112 a fost celebrată pentru prima dată în 2009 și este dedicată creșterii gradului de conștientizare cu privire la numărul european de urgență 112. Totodată, este o zi de recunoaștere a muncii tuturor celor [mai mult]
DSU a solicitat declanșarea unei anchete disciplinare împotriva operatorului SAJ Cluj
Departamentul pentru Situații de Urgență (DSU) consideră că operatorul de la Serviciul de Ambulanță Cluj a avut un ”comportament total neprofesionist”, în momentul în care părinții unui copil au apelat numărul unic de urgență 112 pentru a solicita ajutor, și nu va admite ca astfel de situații să fie tolerate. În acest context, DSU s-a [mai mult]
STS cere ca numărul de urgență să fie apelat responsabil. 12.000 de apeluri la 112
Un număr de peste 12.000 de apeluri a fost înregistrat la 112, cele mai multe pentru a se obține informații referitoare la COVID-19, se arată într-un comunicat al Serviciului de Telecomunicații Speciale. De exemplu, un apelant fumător, aflat în izolare, a sesizat la numărul de urgență că nu mai are țigări și vrea ca cineva [mai mult]