Studiu în fază avansată: Vaccinul GSK împotriva virusului respirator sinciţial, rezultate pozitive la persoanele între 50 şi 59 de ani

Compania farmaceutică GSK a anunţat că vaccinul său împotriva virusului respirator sinciţial a prezentat rezultate preliminare pozitive într-un studiu în fază avansată pentru protejarea persoanelor adulte cu vârsta cuprinsă între 50 şi 59 de ani de boala care provoacă anual mii de spitalizări şi decese. Vaccinul a îndeplinit obiectivul principal al studiului de faza a [mai mult]

GSK a început să testeze un tratament cu anticorpi împotriva maladiei COVID-19

Grupul farmaceutic GlaxoSmithKline şi unul dintre partenerii săi, Vir Biotechnology, au început să testeze un anticorp experimental pe pacienţi aflaţi în primele faze ale maladiei COVID-19, intrând astfel în cursa mondială ce vizează găsirea unui tratament câştigător din rândul clasei promiţătoare a medicamentelor antivirale pentru a combate pandemia de coronavirus. Producătorul britanic a anunţat luni [mai mult]

Sanofi şi GSK promit Regatului Unit 60 milioane de doze de vaccin contra COVID-19

Laboratorul francez Sanofi şi cel britanic GSK au promis că vor furniza guvernului Regatului Unit 60 milioane de doze din vaccinul lor împotriva COVID-19 pe fondul competiţiei globale pentru acces la un vaccin eficient. Acest acord a fost încheiat „sub rezerva semnării unui contract definitiv”, precizează Sanofi şi GSK într-un comunicat. Cele două grupuri, care [mai mult]

Agenția Europeană a Medicamentului recomandă pentru autorizare opt noi medicamente

În ultima ședință ținută la sediul din Londra al Agenției Europene a Medicamentului, Comitetul pentru produse medicinale de uz uman (CHMP) a recomandat autorizarea a opt noi medicamente în Uniunea Europeană, din care două medicamente orfane (destinate bolilor rare). Trei din cele opt medicamente ar urma să primească autorizații de punere pe piață condiționate de [mai mult]

GSK și Pfizer își unesc diviziile de consumer health

Giganții farmaceutici Pfizer și GlaxoSmithKline anunță că au încheiat un acord pentru a crea o companie globală de produse parafarmaceutice și medicamente ce se eliberează fără prescripție medicală (consumer health). Cele două divizii de consumer health ale companiilor farma au avut în 2017 vânzări combinate de 12,7 miliarde de dolari (9,2 GSK, 3,5 Pfizer). Participația [mai mult]

GlaxoSmithKline

GSK reia plățile pentru medicii care-i promovează produsele

Compania farmaceutică GlaxoSmithKline a revenit asupra hotărârii de a nu mai plăti medici pentru a-i promova produsele. În urmă cu cinci ani, după un scandal mediatic, compania farmaceutică și-a luat angajamentul să nu mai facă plăți către medici pentru a promova produsele sale. Măsura a fost aplaudată de media și societatea civilă, în speranța că [mai mult]