Facebook interzice reclamele înșelătoare care încearcă să exploateze epidemia de coronavirus

Facebook a interzis reclamele înșelătoare care încearcă să exploateze epidemia de coronavirus pentru câștiguri financiare.

Compania americană de social media a anunțat miercuri, într-un comunicat citat de Agerpres, că a interzis reclamele la ”produsele care se referă la coronavirus în moduri menite să creeze panică sau care dau de înțeles că produsele lor garantează un tratament sau previne ca oamenii să îl contracteze”.

”Spre exemplu, reclamele la măști care dau de înțeles că acestea sunt singurele încă disponibile sau pretind că sunt garantate pentru prevenirea răspândirii virusului nu vor avea permisiunea de a rula pe platformele noastre”, adaugă comunicatul.

Facebook mai precizează că va continua să lucreze pentru ”a limita răspândirea dezinformării și de conținut dăunător despre virus”, iar în același timp îi va conecta pe utilizatorii săi la informațiile comunicate de ”organizațiile de specialitate din sănătate”.

Peste 80.000 de oameni au fost infectați cu noul coronavirus Covid-19, care a fost raportat pentru prima dată în centrul Chinei în decembrie 2019. Aproape 3.000 de bolnavi diagnosticați cu acest virus au decedat.

Miercuri, Organizația Mondială a Sănătății a informat că, ”pentru prima dată de la instalarea simptomelor în primul caz identificat”, numărul cazurilor raportate în afara Chinei l-a depășit pe cel din această ţară.

Panica produsă de teama de contaminare cu noul coronavirus a cauzat o cerere explozivă de produse sanitare precum măști și dezinfectanţi, mulți încercând să o exploateze pentru profit.

Lasă un răspuns

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.