Secțiile ATI din spitale vor fi evaluate de comisii ale direcțiilor de sănătate publică

La 14 ianuarie, a fost publicat în Monitorul Oficial nr. 36 Ordinul ministrului sănătății pentru modificarea și completarea Regulamentului de organizare și funcționare a secțiilor și compartimentelor de anestezie și terapie intensive din unitățile sanitare, aprobat prin Ordinul ministrului sănătății nr. 1.500/2009. Astfel, se reglementează evaluarea secțiilor de ATI de direcțiile de sănătate publică. Evaluarea secțiilor va fi realizată prin constituirea unor comisii ale DSP, din care face parte și un medic specialist ATI, desemnat de Comisia de ATI a Ministerului Sănătății.

Direcțiile de sănătate publică au obligația de a constitui comisiile în termen de zece zile de la primirea chestionarului de evaluare completat și a analizei activității secțiilor/compartimentelor ATI. La finalizarea evaluării, direcţiile de sănătate publică vor transmite categoria de clasificare în termen de cinci zile la Ministerul Sănătății.

Ordinul prevede că, pentru eficientizarea calității îngrijirii medicale și optimizarea cheltuielii resurselor, fiecare secție/compatiment ATI are obligația să își evalueze de cel puțin două ori pe an performanțele și să prezinte datele respective consiliului medical, administrației spitalului și direcțiilor de sănătate publică.

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.