Spitalul Județean de Urgență ”Sfântul Ioan cel Nou” Suceava a primit premiul pentru Managementul Calității în Sănătate în cadrul unui eveniment dedicat sistemului sanitar.
”Managementul calității este o activitate continuă. Îl implementăm cu responsabilitate. Mulțumim pentru acest premiu, dar asigur pacienții că obiectivul nostru nu sunt premiile. Consider că ceea ce am făcut noi până acum la spital ține, în primul rând, de normalitate. Managementul calității reflectă respectul nostru față de pacienți și dorința de îmbunătățire continuă a calității serviciilor medicale și actului medical. Și sunt convins că mai avem încă lucruri de făcut”, a declarat managerul unității, ec. Vasile Rîmbu.
Premiul a fost ridicat de către Iolanda Pavăl, șef serviciu Managementul Calității Serviciilor Medicale.
Luna trecută, președintele Autorității Naționale de Managent al Calității în Sănătate (ANMCS), dr. Vasile Cepoi, a apreciat Spitalul Județean de Urgență „Sfântul Ioan cel Nou” Suceava pentru că a înțeles ce înseamnă managementul calității și a aplicat principiile care țin de siguranța pacientului nu doar la nivel formal.
Dr. Vasile Cepoi a declarat și că apreciază faptul că la Suceava s-au dezvoltat o serie de specialități pe zone de nișă de vârf, dar și preocuparea unității medicale de a dezvolta un ambulatoriu ultramodern, cu o capacitate foarte mare.
În ultimii 10 ani, la Spitalul Județean de Urgență „Sfântul Ioan cel Nou” Suceava s-au făcut investiții de peste 70 de milioane de euro, iar numărul pacienților tratați anual s-a dublat.
În ultimii ani, Spitalulu Județean de Urgență Suceava a impresionat la nivel național prin mai multe tehnici și decizii în premieră pentru România, precum înființarea postului de asistent pentru rudele persoanelor sosite la UPU.
Iar luna aceasta, a fost inaugurat și Ambulatorul integrat spitalului, dotat cu aparatură de ultimă generație, se desfășoară pe o suprafață de 4.100 de metri pătrați și include 23 de cabinete medicale, săli de tratament, consultații și mici intervenții.