Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia a amplasat aparate prin care pacienții pot comunica dacă li s-a cerut mită

Pacienţii internaţi în Spitalul Judeţean de Urgenţă (SJU) Alba Iulia pot, prin intermediul unor aparate amplasate în secţii, să comunice dacă li s-au solicitat sau nu bani ori atenţii de către personalul medico-sanitar, dar și să-şi exprime impresia generală despre unitatea spitalicească, scrie Agerpres.

„Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia a început procesul de certificare pentru implementarea sistemului de management anti-mită, respectiv a standardului internaţional ISO 37001:2016. Implementarea acestui sistem vizează toate palierele şi domeniile de activitate, cu scopul de a reduce eventuale practici incorecte, în relaţie cu pacienţi, furnizori sau colaboratori”, a declarat managerul unităţii, Diana Mârza.

În total, sunt zece aparate, care pot fi mutate de pe o secție pe alta. Cinci conțin întrebarearea „Vi s-au solicitat bani sau atenţii de către medici sau asistente medicale?”, la care pacienţii au opţiunile de răspuns:

a. DA, de către medici

b. DA, de către asistente medicale

c. DA, de către ambele categorii

d. NU mi s-a solicitat, dar am oferit

e. NU mi s-a solicitat şi nu am oferit”.

Alte cinci aparate conțin întrebarea „Care este impresia dumneavoastră generală despre spitalul nostru?”. Răspunsurile sunt înregistrate pe o scală de la 1 la 5, cu emoticoane – de la foarte nemulţumit la foarte mulţumit.

Persoanele care răspund la întrebări rămân anonime şi, implicit, răspunsurile lor confidenţiale.

Datele sunt analizate prin prelucrare statistică, la nivel de secţie şi/sau spital. Abonamentul pentru soft costă aproximativ 9.000 de lei pe lună.

Lasă un răspuns

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.