Un nou brand de farmacii în România

Peste 400 de farmacii din 93 de orașe din România sunt rebranduite. Grupul A&D Pharma, din portofoliul căruia făceau parte brandurile Punkt, Arta și Sensiblu transformă 418 unități în Dr. Max.

„După o analiză detaliată a nevoilor consumatorilor români în ceea ce priveşte piaţa de retail a farmaciilor, Grupul A&D Pharma a decis să raspundă nevoilor pieţei cu două branduri distincte: Dr.Max şi Sensiblu (…). Cu această nouă strategie de retail, A&D Pharma îşi propune să devină lider pe piaţa de profil din România”, susțin reprezentanții Dr. Max, după cum se arată într-un comunicat de presă.

A&D Pharma există de 25 de ani în România și a avut o cifră de afaceri de peste 900 de milioane de Euro în 2019 și peste 5.000 de angajați. Compania deține două linii de business, respectiv linia de distribuție de medicamente și linia de retail pharma.

În aprilie 2018, lanţul internaţional de farmacii Dr. Max a primit aprobarea Consiliului Concurenţei pentru achiziţia A&D Pharma Group, prin intermediul Glebi Holdings PLC.

Astfel, în urma deciziei Consiliului Concurenţei,  Dr. Max a devenit acţionar majoritar al A&D Pharma Group. A&D Pharma Group deţine lanţurile de farmacii Sensiblu şi Punkt, distribuitorul de medicamente Mediplus şi divizia A&D Pharma Marketing & Sales.

Dr. Max este deținut de Penta Investments, un grup de investiții din Europa Centrală, fondat în 1994. Pe lângă sectorul de sănătate, grupul Penta Investments desfășoară și activități de servicii financiare, producție, retail, dezvoltare imobiliară și mass-media. Activele grupului se ridicau la 8,5 miliarde euro în 2016.

Brandul Dr.Max este prezent şi în Cehia, Slovacia, Polonia, Serbia şi Italia.

Lasă un răspuns

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.